Powered By Blogger

fredag 16 mars 2012

Rapport från Kap Verde - del 15

Först ett inlägg om en äldre dam som gått bort och minutrarna efter en titt hos en Mollysyster som avslöjar att hon väntar barn. Från depp till glädje med noll betänketid. Ett välbehövligt kast. Och ännu en påminnelse om att försöka leva med både hjärnan och hjärtat...
Och så var vi ju och tittade på två lägenheter igår, som inte gör sig riktigt på bild men har ju lovat visa så då gör jag det i alla fall. Så, en liten titt från den första:



Relativt nybyggd och därför superfräsch. Den andra lite äldre men gillade den också, kanske mest för läget, utsikten och att den hade en jättegarderob:



Kommer att hålla kontakt med mäklaren och så får vi se vad det blir, om det blir, fast det ska vi ju göra allt för, att det blir alltså och då i slutet av oktober, början på november i år.
Och bara för att vara en egotråktant så kastar jag ut mina stassar från igår också:



Ja som ni ser så är jag inte lika brun i dagsljus som jag ser ut att vara i skum belysning. Dagsljuset är närmre sanningen, skumrasket lite roligare att intala sig som sanningen... Fast i det stora hela spelar det mindre roll egentligen. Det är ju bara en tillfällig färg vilket som...
Hoppas ni har en bra dag därute. Var rädda om er själva och varandra. Kram!

14 kommentarer:

  1. Men åhh så spännande..:-D
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var kul. Ingen Sverigestandard direkt men ändå bättre än väntat. :o) Kram!

      Radera
  2. Låter spännande :)
    Och vad jag gillar dina Rock-a-fellow slip top, vilken storlek har du?????? Såg att Odd Molly Holic provat dem, men upplevde dem som små i storlek.... Skulle så gärna ha en men de finns inte i här "krokarna" att prova....Ha en riktigt fin helg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har storlek 3, men innan jag åkte provade jag dem i 2 också och 2 var bättre. Då! Nu får jag nog hålla mig till 3 efetrsom jag fettat på mig igen... Så kanske normala till något små skulle jag säga. Håller tummarna att du prickar rätt om du bestämmer dig för en sån, jag älskar dem, superanvändbara till mycket. Kram!

      Radera
  3. Utsikt är trevligt; den hade jag valt. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja utsikten var inte alls fel, lite utsikt i den andra lägenheten också men inte riktigt samma... Kram!

      Radera
  4. Så spännande att följa er på Kap Verde! Tack för lyckönskningarna! Ses om en vecka!!! KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag blev glad att läsa hos dig och ska bli superkul at tträffas snart igen. Kram!

      Radera
  5. Så spännande!! Håller tummarna för er
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tycker du är superbrun. Här är vi neongröna... Kram L8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... neongröna... hur i helsefyr har det gått till?... :o) Kram!

      Radera
  7. Vilken härlig "rekvisita" du har på översta bliden :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad spännande med lägenhet. Håller tummen för att det går som ni vill!
    Kram

    SvaraRadera