Powered By Blogger

tisdag 13 mars 2012

Rapport från Kap Verde - del 10

En minisväng på stranden och sedan en massa uppstyrande i byn, av en eventuell säsong att spendera här med start i höst. Några punkter avbokade, fler väntar, nästa i form av möte under morgondagen. Men! Jag är tyvärr en så elak jäkel att jag inte berättar mer just nu. Vill ju inte säga A om det inte blir något B... Men det lutar åt att det kanske trots allt ska kunna gå hela vägen till Ö, som i blivande öbor... ;o) Vilket ni i så fall blir det första att få veta... även om det dröjer... Ett fåtal blandade bilder från idag kan jag i alla fall bjuda på här och nu:




Och så har jag fått dille på en massa ätliga, och drickbara ting, bland annat iskaffe med Bailey, slurp... så jag ska gå och rycka mig en sån i baren nu. Kram!

7 kommentarer:

  1. Vilka bruna ben du har människa!! Så spännande med planerna, håller tummarna för er :-)

    Roligt med Stockholm! Jag måste resa vidare tidigt lördag, men kul om vi kunde bo på samma hotell allihopa ändå. Jag kollar lite och hör av mig!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter kanon, med Stockholm. Har problem att kommentera hos dig, men försöker igen senare idag, tänkte boka tåg... dags för det nu liksom...:o) Kram!

      Radera
  2. Mums vad gott och härligt detta såg ut!Spännande med era planer!!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är spännande tycker jag också, men samtidigt lite overkligt, för ska jag, mesen, verkligen våga... Kram!

      Radera
  3. Men vad spännande. Hoppas allt fixar sig. ;)

    Gudars vad brun och fin du är. Kontrasten till mina vintervita ben är total. :p

    Ha det bäst!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tittar man där solen inte nått så ser man ju klar skillnad men tycker inte jag ser så brun ut när jag tittar på mig själv... skadat... :o) Kram!

      Radera
  4. Oj vad härligt brun du är nu..:-D Jag ska knåpa i hop ett mail till dig lite senare idag. Sorry det har dröjt..

    kramar!!!

    SvaraRadera