Powered By Blogger

torsdag 6 december 2012

16 minuter – 6 bilder: för jag var liksom bara tvungen

När det gått ett par dagar utan att jag har haft tid, lust, ork eller helt enkelt mest bara glömt bort att knäppa en massa bilder så resulterar det nästan alltid i ett okontrollerbart anfall av okynnesfotografering. Som idag. 
I morse. För mitt i värsta stressen var jag ändå liksom bara tvungen att flacka blicken från klockan till kameran lite då och då. Och föreviga oväsentligheter och annat som for förbi under halvsprångmarschen. Det här var vad som fastnade: 




Säkert helt värdelösa skitbilder för er… fast det vet ju egentligen inte jag… Därför frågar jag; vilken slags bilder vill ni se här? Och vilka vill ni helst slippa?... Tjing!

3 kommentarer:

  1. Det låter säkert fjäskigt men jag gillar alla dina bilder. Det är en bra och lagom blandning. Det jag gillar allra bäst är nog ändå dina dagensbilder. För de ger mig en massa inspiration. Tack för det!
    Kram och ha en bra kväll!
    Ingela

    SvaraRadera
  2. Helsingborgs Dagblad har helt rätt; kolla bara på mig...
    Dina okynnesbilder har faktiskt inspirerat mig till att göra detsamma och det är jag glad för.

    SvaraRadera
  3. Jag är nog lika fjäskig som Ingela, gillar detta koncept, särskilt utomhusbilder i stadstmiljön, Klem

    SvaraRadera