Powered By Blogger

måndag 31 december 2012

Årets sista nykomling – absolut värd ett köpstopp

Det blev inget butiksrantande på stan idag. Av den ytterst simpla anledningen att jag absolut inte kände för det när jag väl hade affärerna framför nosen. Men ett usb-minne blev ändå shoppat och framförallt fick det där högt efterlängtade Mollyketet komma till sin nya adress. Min boning. Den som efter snabbprovning nyss helt klart är värd ett köpstopp, kanske till och med två… Jag pratar om...:

Odd Molly Silky-knit jumper, almost black 

Den sista nykomling ni kommer att få uppvisade här på ett bra tag… Köpstopp. Känns skitbra, tycker jag. Mindre bra att klockan redan är 16. Dags att masa sig in i duschen… för det finns ju ett nytt år att fira in, ett gammalt att fira av… Kram!

7 kommentarer:

  1. Oh men oj vad snygg den är!!!

    Gott nytt år till dig finaste! KRAM

    SvaraRadera
  2. Rackarns fin tröja!
    Kram och Gott Nytt År!!

    SvaraRadera
  3. Men gaaah vad snygg den är. Skulle nog också klara både ett och två köpstopp :)

    Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig fina Josanne!

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Finns hos mig också denna skönhet...speciellt ryggen.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. The Silky-knit jumper almost black is gorgeous!
    Happy New Year :)
    Hugs

    SvaraRadera
  6. Uberläcker både fram och bak!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Den är sanslöst snygg och sitter som en smäck på dig :)

    Kramar

    SvaraRadera