Powered By Blogger

måndag 10 december 2012

Paketinnehållet - the avslöjande & improviserad julgran


En julgranskula med griffelhölje så man kan skifta utseende på den efter humör. Kanske lite tecknarfärdigheter med krita också har med saken att göra men det kan man strunta i för hur supercool är inte en sådan? Så snacka om megaflyt för mig och la famiglia när det var just en sådan i paketet jag flashade igår. Flipfloppan är alltså gudinna även på julklappsfronten :-) Och ett perfekt tillskott till det bladlösa olivträdet som fått nytt liv som improviserad julgran. Precis lagom whitetrash... hur ful som helst and I like it!... Nu: lektion. Take care därute! Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Och jag som trodde vi inte fick öppna förrän julafton ;)
    Sneglar på mitt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får du inte heller!!! De fick dispens på just denna... ;)

      Radera
  2. Fint det blev. Jag har bara kladdat en gran på min. Hänger nu på sin plats i köket! :) KLem

    SvaraRadera