Powered By Blogger

torsdag 6 december 2012

Dagens – som krigar med tiden


Tunika – 4 Love and Liberty, svart blingkofta – HM, jeans – Please, pjux – Primeboots, halsband – ett med Buddha, kommer inte ihåg märke och ett made by Maria, handledsvärmare – Odd Molly Aguarana sleeve warmer, dark grey. 

Jag har hårdkrigat med tiden hela dagen. För medan den har bestämt sig för att köra racerlopp och tillika helt fräckt hoppa över någon timme här och där så har jag försökt klona varje sekund för att hinna med alla de där måsten och vill. Dålig ekvation. Mycket dålig! Men eftersom jag inte riktigt gillar uttrycket ”bättre fly än illa fäkta” så ger jag mig på en sista strid nu... Kärlek & Respekt!

2 kommentarer:

  1. Miss you! Hoppas att tiden börjar klona sig rätt så du får dubbelt.
    Funderar på om du vill adoptera min minigran?
    kramar

    SvaraRadera
  2. Ojoj, vad jag känner igen mig! Hela den här veckan har varit som att springa gatlopp! Helst ska man vara på tre ställen samtidigt. har en känsla av att jag kommer trilla ihop i en hög på söndag!
    Supersnygg dagens!
    Kram

    SvaraRadera