Powered By Blogger

tisdag 11 december 2012

Livsviktig omröstning – jag låter er bestämma

Vi har ett riktigt fett problem här i boningen just nu. Det handlar om ett julklappsinköp och det handlar om ett av de allra viktigaste, nämligen gåvan som ska shopsas till Freja hund. Har hittat två stycken klockrena och det är stört omöjligt att välja en av dem. Så! Då tänkte jag ta hjälp av er. I en omröstning. Som helt enkelt går ut på att ni får bestämma vilken av dessa hon ska få:


Bilder: naden.se

Och om ni undrar hur i helskotta Freja hund ser ut så flashar jag henne här: 


Tacksam för hjälp i detta livsviktiga ämne, så jag kan sova i natt… ;o) Kram! 

17 kommentarer:

  1. Den översta, säger jag snabbt!

    Nu ska här lagas käk, jag är tokhungrig!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. den första tycker jag MVH LENA

    SvaraRadera
  3. Nummer ett....blir hon ursnygg i....Kram Titti

    SvaraRadera
  4. En prinsessa klär ju alltid i rött, men de är fina båda.

    SvaraRadera
  5. Åh, jag tycker helt klart den röda! Verkar vara exakt rätt snygga röda färg och en kappa har väl aldrig en dam mått dåligt av. Har du och jag fått shopsa varsin, ska väl hon också ha en?? Klem

    SvaraRadera
  6. Den röda! Så jäkla coola hundstassar det finns!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Den översta! Fin till hennes päls!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag tror hon hade blivit allra finast i den översta.
    Kram!
    Ingela

    SvaraRadera
  9. Den röda skepparkavajen ska Freja ha! Tycker jag! Och Moa! Kram

    SvaraRadera
  10. Helt klart den röda!!
    Mvh V

    SvaraRadera
  11. Svårt men den svartvita är roligare och passar hennes färger. K

    SvaraRadera
  12. Tusen Tack för hjälpen! Men snacka om komiskt, de har ju exakt lika många röster... haha... Kram!

    SvaraRadera
  13. Den ljusa röstar jag på! :)

    SvaraRadera
  14. Freja är så söt och fin! En av mina favvisar på Insta! Hälsa henne det! Klart hon ska ha den röda! Det piggar upp och jag har en matchande röd kappa!

    KRAM!! Anna

    SvaraRadera
  15. Då röstar jag på den röda en gång till så blir det inte jämnt. ;)
    Lite stil på den tycker jag.

    SvaraRadera
  16. Haha... lika igen... verkar vara ett helt omöjligt val det här... ;o)

    SvaraRadera