Powered By Blogger

måndag 17 december 2012

Vädret + jag = i samma dassiga gråzon

Jag är inte dödssjuk även om det kändes så i natt. ”Bara” magsjuk i synnerhet. Och dassigt gråmulen, och genomtrist i största allmänhet. Som vädret, även om det sluppit den där elaka maggrejen. Den som har parkerat mig i sängen. Vilket därmed innebär att ni troligen slipper en massa tjohejiga inlägg här denna dag, Sådanadär om hur fantastiskt underbart allt är, om hur megaeffektivt och fenomenalt jag betar av en massa stordådssysslor i parti och minut. Och hur superdupersagolik jag själv är bara genom att vara jag… sorry för det… ;o) Tjing!

5 kommentarer:

  1. HAHA! Älskar din sarkastiska humor! Klockren!!! <3

    SvaraRadera
  2. Urkel för magsjuka:( Härjar tydligen som sjutton nu. Jag sitter här med huvudvärk och chokladfisar och försöker ladda för konsert i kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! det är otroligt så mycket folk som är sjuka nu.
    Här i huset försov vi oss till kl 07.45, missade skoltaxin och allt blev så tokigt att vi bara garvade alla tre.
    Tror vi får sluta lita på Skalman-dotterns mat- och sovklocka...

    SvaraRadera
  4. Usch! Stackars, stackars dig. Magsjuka är ett elände... Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera