Powered By Blogger

onsdag 5 december 2012

Att göra en femminuterstest

Fem minuter. Så lång tid spenderar jag på bussen till skolan. Nu är ett sådant tillfälle. Och eftersom jag är lite såld på tråkkonstiga idéer så blir dagens färd ett test i hur mycket blogginlägg man hinner göra på den tiden... Ska jag lyckas hinna slänga in en bild också? Kanske...
Om jag tar en jag redan har i mobilen. Det får bli en jag har en fråga om, denna:


Tagen på en kille på festen i lördags. Bara för jag gillade hans halsband. Som involverar frågan: vad är det för figur? En tecknad gissar jag, känner igen den men kommer för mitt liv inte på... Vet ni? Så där. Framme. Test completed... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Figuren på halsbandet liknar lite Lisa Rinnevuos bilder.

    SvaraRadera
  2. Skitcoolt halsband! Lite alien över den. Kram

    SvaraRadera
  3. Ser ut som lenores Ragamuffin. =)

    SvaraRadera
  4. Liknar en figur i"En Julsaga", tror jag..... Kramar

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för era förslag. Ska kolla upp dem. Vet inte varför jag fått det på hjärnan men har man inget annat att sysselsätta den med så får man ta något i högen liksom... ;o) Kram!

    SvaraRadera