Powered By Blogger

söndag 2 december 2012

Vilka är det då som kommer att få varsitt armband?

Japp nu har jag även vaskat fram namnen på de två blivande ägarinnorna av armbanden från Unica som Factory Malmö varit så supergulliga och skänkt. Förfaringssättet att få fram namnen har gått till på samma sätt som med doftljusen. Men i det här fallet var det vegetariska bollar och Ajax hund som fick agera team i adventstomtandet. Och hon föll tydligen för ett och samma namn, men på två olika tjejer. Som är:


Armbandet med peacemärket får flytta till Hoffsan-Maria


Armbandet med stjärnan åker till Maria med änglakramarna 

Massa Grattis till er! Maila mig era adresser så skickar jag armbanden till er så fort jag bara hinner. Tack till er alla som var med i utlottningen! Önskar att jag hade något till er allihop men tyvärr är det ju inte så… Fast jag ska se om jag lyckas fixa till någon mer tomteinsats när bloggen fyller 3 år, vilket är om tre veckor… Tre år av ständigt svammel, herregud…. Liksom… Kram för nu! 

4 kommentarer:

  1. Åhhhh jippi! Studsar i sängen och maken undrar om jag blivit tokig :-D Mailar dig.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Attans! Grattis till vinnarna! Klem

    SvaraRadera
  3. Åhhhh hoppar jämfota på köksgolvet (ingen vacker syn...)
    Jamen är det verkligen sant, är det verkligen jag som vunnit det vackra armband=)))))))
    TACK TACK hur ska jag nånsin.....
    Mailar dig<3<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera