Powered By Blogger

söndag 30 december 2012

Dagens – som försöker förtränga det nödvändigaste

Igårkväll fick jag för mig att jag skulle vakna denna morgon och vara på värsta bästa städhumöret. Ojoj vad fel jag hade. Så för att förtränga att det trots allt behövs en rejäl städomgång i boningen så ägnar jag mig åt lite I-landsprylar istället. Sånt som att anordna dagens stass efter olika slags knytningsmetoder:


Tycker nog att variant nummer två funkar bäst… Får liksom aldrig riktigt till ett lite mer löst och ledigt stuk på den där koftan… I-land som sagt… Men har ni något bra trix i det här fallet så blir jag inte ledsen om ni hojtar. Typ… Peace out!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja du såg väl hur illa det gick för Hilde när hon skulle städa så vad är bättre än att hålla sig borta och ägna sig åt väsentligheter. Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Jamen, bort med städ tycker jag! Och Gott Nytt År på dig och familj istället! Kram

    SvaraRadera