Powered By Blogger

onsdag 5 december 2012

Dagens – som befarar tredje gången inte gillt


Stickad kofta – Odd Molly Egotrip short wrap cardigan, multi, jeans – Please, handledsvärmare - Aguarana sleeve warmer, multi. 

Joråsåatt… mitt dilemma med denna koftan och vilken färg jag skulle välja, vilket jag tjatade om här för ett par veckor sedan, var helt i onödan… För tack vare att jag råkade springa på en megagenerös rea har nu även denna kulör hittat hit och jag är inte speciellt ledsen för det. Om man säger så… :o) 
Något jag däremot är lite depp för är mitt projekt för stunden: lussekattsbakande. Jo jag har redan gjort sådana, två gånger Men! De rackarna tar ju slut nästan på direkten så tanken var en tredje gången gillt, och det med en storsats. Nu befarar jag dock att det inte kommer att bli så. För degen vill inte jäsa. Alls… :o( Katastrofläge! Ska försöka googla om det finns något sätt att rädda upp denna megakris… Så over and out för nu. See you! Kram från bakdrottningen!

11 kommentarer:

  1. Haha... ja, det är fint med rea!
    Lycka till med bakandet. Jag hoppas du kan rädda degen. Tyvärr har jag inga råd att ge...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Både fint och dumt med rea, för tyvärr lätt att trilla dit när man bestämt sig för att hålla i slantarna... :o) Kram!

      Radera
  2. Supertjusig är den. Själv är jag mycket tråkigare och slog till på en grå/svart men ääälskar modellen :)

    Inga tips ang degen har jag heller. Lycka till

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt men Du Tråkig??? Skulle absolut inte tro det!!! Modellen är fantastico eftersom man kan knyta den på lite olika sätt. Kram!

      Radera
  3. Hej, vilken snygg färg på den .Passar dej perfekt.Vilken butik har den på rea? Mvh Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är slut där jag fick tag på min men har du kollat på Miss Greta?, de har kanonrea just nu, vet att de har modellen där men ingen koll på om den finns i just den här färgen tyvärr. Men håller tummarna. Kram!

      Radera
  4. Du är så snygg i de här koftorna! Kul att du fick tag på denna med.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Oh My, såå snyggt! Jeansen är To die For! Och tröjan blir man glad av!!!
    Ha en bra dag!!! Kramis

    SvaraRadera
  6. Tack för svar,har kollat massor av net butiker men inte hittat den färgen.Någon annan som sett den???Mvh Lena

    SvaraRadera