Powered By Blogger

lördag 1 december 2012

Bilder ifall jag skulle råka förvirra bort mig fullständigt

Det kändes helt omöjligt att göra någonting annat än att gå fullständig fotobärsärk i butiken Lilla Bohaget i förrgår. Om inte annat så för att få någonslags bild över hur det ser ut där ifall jag skulle gå vilse, försvinna under en tomte eller förvirra bort mig fullständigt i en hög av små änglar. Vilket skulle vara väldigt lätt hänt i det megagigantiska sammelsurium av julpryttlar som råder där... Ja ni kan ju se själva:








Och det här är egentligen bara minimala utsnitt av verkligheten. För snacka om jul på riktigt seriöshög nivå, liksom… Fetmycket överkurs för mig, som istället tänkte ägna dagen åt lite jul light. Som i att lite småtatag i julstädningen som har fått ligga i dvala alldeles för länge... Vad ska ni göra idag? Tjing & var rädda om er därute!

2 kommentarer:

  1. Oj så myckt jul...jag blir alldeles snurrig....gillar änglarna till höger, fjärde uppifrån.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kände det som om jag hade sprungit ett maraton efter besöket där, helt matt, otroligt med prylar... Ja de änglarna är mina favoriter också, från Walther, om det nu stavas så?... Kram!

      Radera