Powered By Blogger

fredag 7 december 2012

Dagens - på en som faktiskt är rätt så jäkla bra


Tunika och underklänning – Spira, skinnjacka – Odd Molly CC jacket, almost black, batikjeans – Gina Tricot, pjux – Primeboots, halsband – Rock by Sweden.

Den, stassen alltså, såg betydligt snyggare ut i min skalle, innan den åkte på kroppen, än vad den gör på bild, men skit i det nu för det är ju fredag, antijante, eftersom jag visst fick ett infall att införa det. På fredagar. Så då får det bli så. Med en sak som jag inte bara är stolt för utan nog mest är riktigt megaförvånad över. Jag har nämligen kommit på mig själv med att jag har slutat att be om ursäkt för mig själv och för att jag finns... Jag går inte och grämer mig, våndas och ångrar saker jag sagt och gjort, för så länge det inte handlar om att jag riskerar att såra människor som jag verkligen tycker om så skiter jag faktiskt fullständigt i vad andra tycker och tänker om mig. Jag är jag och faktiskt rätt så jäkla bra på en hel del. Vad kommer ni säkert att få höra mig skryta om på fredagarna framöver... Så är det med det... :o) Kram på er för idag! 

7 kommentarer:

  1. BRA BRA BRA!!! Du ÄR BRA!!!
    Fin outfit men tunikan ser alldeles för stor ut.
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Du är megabäst! Inte bara på fredagar. :) :) :)
    Löve yo.
    kramar

    SvaraRadera
  3. Ha ha.. Klart du är bra!! Precis varenda dag!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. underbart att höra!!! Såklart är du bra, mest hela tiden faktiskt ;) Klem

    SvaraRadera
  5. Oj glömde fredags-anti-jante .
    Bra för dig att du slutar bry dug om andras tyckande. Det kan de själva ta ansvar för.
    Klart du är bäst; framför allt på att vara du!

    SvaraRadera