Powered By Blogger

tisdag 18 december 2012

Min egen julklapp mitt i bedrövelsen

Är bättre från magsjukerierna idag men inte helt bra, har dessutom lovat en klasskamrat att inte komma och smittas så det blir hemmavistelse idag igen. Förutom en liten avstickare till Telia, för annars dör jag nog abstinensdöden. Har liksom lite svårt att ta att mitt Internet vägrar samarbeta. 
Ingen mail kan öppnas, inga bloggar kan läsas och som om inte det är en smärre katastrof i sig så kan jag inte lägga ut eller ens se en enda bild på Instagram... Och jag har visst råkat göra mig själv gravt Instagramberoende så det är mest katastrof och misär här just nu ;-)
Men inte bara. För min julklapp till mig själv har anlänt från andra sidan Atlanten, så den kan jag ju visa upp lite snabbt så ni inte bara behöver utstå en massa tramsigt gnäll när ni nu har kikat in här. Utan även den Odd Molly som var mitt allra mesta, och egentligen enda måste ha ur det första vårsläppet. Denna:


Wildside jumper, chalk. Kan även kallas grav förälskelse... Take care därute! 

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Vad kul att du köpt den! Jag köpte också min från USA och den kostade bra mycket mindre då. När jag fick hem och provade den så tänkte jag på dig. Att den skulle vara perfekt på dig. Jag tänkte helt rätt!
    Krya på dig!
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Så himla snygg! Jag velade mellan den här oh Disobedient och den senare vann :)Krya!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den her er bare den smukkeste <3 dejligt valg
    Kram t

    SvaraRadera
  4. Nej dela med sig av magsjuka är inte så poppis denna veckan. ;)
    Cool tröja på dig. Jag skulle se ut som en Laura Ashley butik...

    SvaraRadera
  5. Den er HELT vidunderlig!! Et godt valg:) Bra du er bedre idag.
    klem

    SvaraRadera
  6. Det var minsann ingen dålig julklapp :-) Åååh så snygg! Perfekt på dig!
    Kram

    SvaraRadera