Powered By Blogger

söndag 2 december 2012

För jag fullkomligt bara inte gillar snö. Egentligen

Det VAR faktiskt kul och fint och allt det där med att ha snö utanför dörren, så detta med mitt projekt att reclaima julen har tydligen gått riktigt långt vid det här laget. Kanske lite för långt för det är något skrämmande, faktiskt… :o) För jag fullkomligt bara inte gillar snö. Egentligen. Men! Bättre gilla läget än att gnälla som en surdåre över något som inte går att förändra i alla fall. Och eftersom det var tummen upp fick Iphonen jobba ganska hårt på bildfronten också. I alla fall under parkvovvenaden i eftermiddags. Som synes… Take care därute! Tjing!







7 kommentarer:

  1. Jag gillar inte snö jag heller egentligen, men nu som alla fått lite är jag lite avund:) Det hjälper på julstämningen tycker jag..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är duktig som försöker gilla snön. :) Fast nån surdåre har du väl aldrig varit?
    Kram!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Allt för stämningen ju och det var verkligen fint idag, hoppas nu bara att det inte blir slask av alltihop. Härliga bilder! Klemis

    SvaraRadera
  4. Härligt med den första snön, även om jag med längtar efter värme...
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Det blir lite ljusare och hundar blir fjolliga - det är kul.
    Och allt handlar ju egentligen om inställning. =)

    SvaraRadera
  6. Herligt rigtig julestemning med sne :-) Vi har også fået sne i DK :o)
    Sød hund med sne på snuden :-)
    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Fina bilder! Vovvarna är helt bedårande. Mina jyckar tyckte det var kalas att springa runt i snön och jaga varandra.
    Kram

    SvaraRadera