Powered By Blogger

onsdag 26 december 2012

Annandag jul by Instagram – med två återseenden





Som ni redan vet blev det alltså en comeback för mig på gymet idag. Fick liksom bara lite tvärnog av mitt eskalerande sunkbeteende. Noll motion, helt fel mat på oregelbundna tider och godis i överflöd. Så dags att återgå till att må bra. Nu ska jag då bara fortsätta knata dit, och helst då lite mer är de sju gånger som det bara blivit under de senaste två månaderna. Och det får jag fortsätta göra ensam för som synes är inte resten av familjen speciellt med på de noterna… 

Efter träningsdress blev det vardagsstass, tog den som bäst matchade tekoppen jag har använt flitigt idag… eller så bara blev det så. Sant är i alla fall att den fick haka med på lite utanför boningensysslor. Bland annat ett besök på Ica. Där jag beslöt mig för att återstifta bekantskapen med grönsaksavdelningen. Och inte ett enda choklad ligger dolt under det som åkte i korgen där. (Mest för att jag redan har mucho av den varan hemma men det behöver jag ju inte avslöja…) 

Gav mig även på ett försök att föreviga grannens känsla för julbelysning på balkong men det vill sig inte alls på bild. Lika lite som jag vill ha mailkorgen överfull med mail om reor överallt. Därför raderar jag skoningslöst. Det mesta i alla fall… 

Och nej, jag dokumenterar inte allt som händer i mitt liv. Långt ifrån. För en del saker blir stämplade som privata och de stannar därför utanför bloggen. Vilket är svar på en fråga jag fått… Och det var därmed alles för denna dag. Skola att gå till imorgon så dags att försöka sova. God natt & Kram! Kärlek & Respekt!

3 kommentarer:

  1. De här bilderna och texterna är bara suveräna, mycket bra :-) Och den där koftan är jag avundsjuk på - måste nog bli en sån...

    Usch, dåliga träningsvanor här också det sista, ska skärpa mig nu när jag kommer tillbaka till tigerstaden. Och sluta äta godis hela tiden!

    God fortsättning!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och alla rea-mail i papperskorgen du också. =)
    Denne hade ju tänkt träna nu och då vaknar jag med årets sista (?) förkylning. =(
    Kurerar tills imorgon!

    SvaraRadera