Powered By Blogger

tisdag 11 december 2012

Dagens – shit happens liksom


Blus – Odd Molly Truelove blouse, almost black, skinnjacka – Odd Molly Letherette jacket, powder, militärmönstrade jeans – Please, pjux – Primeboots.

Shit vad grådassigt skittrist stassen ser ut när man ser den så här på bild. Ett långt halsband hade ju definitivt piggat upp… Skyller avsaknaden av sådant på att jag försov mig i morse och därför inte ens hann kasta minsta snabblick i spegeln. Shit happens liksom. Och så länge det håller sig på det planet, det allra ytligaste av plan så är det ju liksom inget att protokollföra heller… 
Nä, jag är inte full, bara megatrött. Vilket jag varit hela dagen så det är nog lika bra att jag kastar mig i sängen istället. Efter en miniliten statusrapport i bild, över det dagsaktuella snöläget i min lilla del av Skåne… God natt & Kram för idag!


3 kommentarer:

  1. Tycker inte alls att stassen ser "dassig" ut utan jag gillar den skarpt...:-)
    Kram snyggo ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du är jättefin i din stass :)
    Kram

    SvaraRadera