Powered By Blogger

lördag 8 december 2012

Om att göra en julkupp...

... och vara förbannat nöjd med det. För jag har lyckats ge igen. Genom att placera ut två julpryttlar i Flipfloppans bur. Utan att hon märkte det... :-) Syns kass, man får ju smyga snyggt för hon är misstänksam som tusan, men det är silverhjärtat i granen och lilla silvriga ljuslyktan längst bak i bild:


Har hon nu lyckats få mig till en lullande julenisse så får hon minsann igen med tacky julpryttlar... Och ja, hon har humor, jag är inte så elak som ni kanske tror... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Riktigt COOL Ide! Kommer att sno den och köra den på en av mina väldigt juliga vänner!. <3 Ingela

    SvaraRadera
  2. jag vill då bara föra till protokollet, att de inte på något vis var tacky, utan passade in hur bra som helst!!!

    SvaraRadera