Powered By Blogger

lördag 22 december 2012

Inte livsviktigt men kan inte släppa tanken

Med risk för att framstå som värsta tråkiga tjatmonstret så kan jag ändå inte låta bli att lufta frågan om min nytraderade Mollymunkis. Inte för att det är livsviktigt men för att jag inte riktigt kan släppa tanken. På när den är från, om den gick i produktion, vad den heter, and so on... Jag pratar om denna:



Den är svagt svagt lila till färgen och har huva, som jag vikt upp här för att kunna visa mönstren. Tacksam för all slags hjälp i frågan! För övrigt befinner jag mig på ett tåg just nu, men mer om det och destination och allt sådant lite senare.
Ta det lugnt i julstressen! Eftersom jorden inte gick under igår så kommer det en ny jul nästa år. Så det ni inte hinner den här gången kan ni ju ta igen då istället. Tänker jag... Peace out!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. FIn den är...!
    Jag tror att den gick i produktion men vad den hette minns jag inte.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får fortsätta forska... :o) Kram!

      Radera
  2. Jo den gick i produktion men när har jag ingen aning om. Fin är den i alla fall! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm... då borde det ju rimligtvis finns någon produktbild på den... får leta vidare. Tack och Kram!

      Radera