Powered By Blogger

onsdag 5 september 2012

Bloppis – 7 Mollysar till salu

Tiden flaxar iväg och hux flux är det för mörkt i vår lilla bakgårdslya för att föra över sälj-Mollysar till bild. Så då får jag ta till greppet produktbilder. Igen. Sorry…


1 Art silk tunic, dark grey, storlek 2. UTAN pärlbrodyren framtill. Använd men i fint skick. Jag har för mig att nypriset låg på runt 1700:- Mitt pris: 650:- 


2 Art silk tunic, vintage chalk, storlek 2. UTAN pärlbrodyren framtill. Använd men i fint skick. Jag har för mig att nypriset låg på runt 1700:- Mitt pris: 650:-


3 Chrysalis wrap, multi, storlek 2. Ytterst sparsamt använd. Nypris 1899:- Mitt pris 800:-


4 Patchwork wrap tunic, vintage lite lilac, storlek 2, använd vid max två tillfällen så kalasskick. Nypris 3199:-. Mitt pris: 1150:- 


5 Hookup sleeved tunic, chalk, storlek 2. Använd men i kanonfint skick. Nypris 1999:-.Mitt pris: 790:-


6 Tadaa long dress, vintage turquoise, storlek 2, endast använd vid ett tillfälle så i kanonbra skick. Nypris 1599:- Mitt pris: 790:-


7 Imprime tunic, powder, storlek 2. Nypris 999:- Mitt pris: 425:-

  
… är det någon som vill se egentagna bilder så hojta så fixar jag det under morgondagen. För övrigt så ingår det vanligt frakt med Posten inom Sverige i priserna. Önskar någon få skickat rekommenderat så tillkommer 55:-. 
Om du är intresserad av något av plaggen eller undrar mer så skriv en kommentar här eller maila mig på oddjosanne@gmail.com. Jag tror jag har tags till de flesta plaggen. 
Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer givetvis att tvätta upp kläderna och låta dem torka i djur- och rökfritt rum. Kan dock inte garantera att plaggen är 100 % djurhårs- och rökdoftfria.
Och med det tackar jag för mig. Dags att dumpa öm kropp i sängen. Kram!

5 kommentarer:

  1. Hur är nummer 5 i storlek? K

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hur är nr 1 i storlek?

    Mvh
    Anna
    anna.johansson@tyreso.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Normal till rymlig. Passar en 2:a eller en mindre 3:a. Kram!

      Radera
  3. Hej!
    Då får du gärna maila mig på ovanstående mailadress.

    SvaraRadera