Powered By Blogger

torsdag 13 september 2012

Om att slippa välja själv bland knasiga namn

Jag har fått lite pryttlar idag. Kanonglad blev jag. Speciellt som det är pryttlar jag i allra högsta grad behöver. Och har haft i tankarna att skaffa. Men varje gång jag har försökt att göra verkstad av det på egen hand så har jag bara stått och stirrat. Hjälplöst. På hyllor överbelamrade av produkter, med knasiga namn, obegripliga ingredienser, helt omöjliga att ens försöka ge sig på att välja bland. Alltså! Inga hudvårdsprodukter för mig. Förrän idag.


Någon som testat något av detta? Vad tycker ni? Min förhoppning är självklart att se tio år yngre ut på ett kick. Varför vara realist när man kan sväva i det blå. Liksom... Tjing för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Har testat Eucerin. behaglig att använda men jag ser nog inte en minut yngre ut tyvärr! Så inget mirakelmedel!

    SvaraRadera
  2. Har provat andra saker från Eucerin och det är bra.
    Duschcremen har vi alltid här hemma.
    Kanske ser lite yngre ut av den på utvalda ställen. =)

    SvaraRadera
  3. Härliga och det är så skönt att ta hand om sig själv, bara den känslan. :)
    Tusen tack för i går!!!
    kram

    SvaraRadera
  4. TackTack för kommentarer! Jag testade den nyss och det känns helt schysst. Som Lingon skriver: känslan att ta hand om sig är inte helt fel. :o) Kram på er!

    SvaraRadera