Powered By Blogger

torsdag 20 september 2012

På begäran – en tunika i lite mer närgången studie

Jag hade den på mig på dagensbilderna i måndagskväll, fick frågan om jag inte kunde visa den i en lite mer närgången studie. Och visst kan jag det. Tänkte jag och hade superschysta bilder på näthinnan, som dessutom var knivskarpa, känslovibrerande, ja lite sådär megaläckert Pulitzerprisbra, liksom… Men! Så blev det såklart inte, det blev motsatsen… Och jag orkade helt enkelt inte ge mig på att ta nya, skulle ni propsa på att jag gör det så får det bli imorgon. :o) För nu kommer de här i alla fall. Sunkbilderna. På tunikan…




... i en ganska dämpad nyans lila framtill (som dock inte lika dämpad ut här som den är irl) och i grått ”t-shirtstyg” bak och på ärmarna Och av märket 4Love and Liberty. Som jag tror har en fling av något slag med Johnny Was, eller om de kanske är kusiner… Säkerligen inte helt megaviktigt hur det än står till med det, däremot finner jag det ytterst gigantskoj med nya märken, nya för mig i alla fall. Det oväntade, som gärna får vara en liten smula egensinnigt. Och som inte syns på var och varannan. Ni fattar va?... och eftersom jag lider av ett inneboende allt eller inget syndrom så vill jag självklart hitta fler udda, roliga, mindre omtalad märken. Vet ni några?... Som ni i så fall vill dela med er av… :o) Peace out för nu!

4 kommentarer:

  1. Riktigt Skitsnygg! Tack för tipset! Jag är dålig på märken och håller mig till Odd Molly och Hunkydory men vill också ändra på det så hoppas på tips här. :o) K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga tips utifrån som synes men jag lovar att tipsa om jag springer på fler. :o) Kram!

      Radera
  2. TACK för att du visade, det var ju jag som undrade. Nu ska det Googlas.
    Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så lite så. Google is the good shit. :o) Kram!

      Radera