Powered By Blogger

måndag 10 september 2012

Måndag by Instagram – från idiot till ego






I morse hade jag exakt samma hurtighetsläge som Freja hund men medan hon vägrade lämna sängen så fick jag snällt stappla upp eftersom jag varit idiot nog att boka pass på gymmet. Med start 06.45 (som jag tjatigt nog redan har berättat). Mitt i natten alltså.
Sedan blev det ett par timmars fixande på hemmaplan. Med en mix av jobb och hushållsysslor. Komplett ostrukturerat. Såklart. Fick dock överge kaoset när jag kom på att jag hade intervjuarbete på uteplan att rusa iväg till. Och när jag därefter närmade mig Cirkus, butiken som bland annat har Spira så sögs jag liksom in där. Helt ofrivilligt. Såklart... Inget höstnytt på Spira-fronten ännu (har fått fråga om det här nämligen) men senare i veckan hoppades de att en första sändning skulle finnas på plats, så jag lär återkomma i det ämnet... Men självfallet var jag ju ändå tvungen att spana runt lite. Och eftersom jag tyckte mig höra att provhytten kallade så slank jag in en sväng där också. Men bara med ett ynka plagg. Från Costummade. Som synes.
Hempromenaden tog en evighet eftersom jag sprang på fler folk jag känner än vad jag sammanlagt gjort under hela året hitintills. Kändes det som. Men hann ändå med lite skyltfönsterspaning också. De där dockorna kan jag nästan aldrig låta bli att stirra på när jag passerar dem, och de trots att jag tycker att de är ruggigt obehagliga… Eller förmodligen just därför...
Falafel lockade men det får bli en annan dag. Gina Tricots reklamskylt är inte heller fel, ganska schyssta kläder de verkar ha i sortimentet just nu. Min egen stass glömde jag dock helt av att dokumentera i sin helhet, fast den var samma som i lördags så kanske lika bra att jag inte tjatade om den igen… Fast! Ego som jag ändå är fick jag med en bild på mig själv i alla fall. Såklart.
Det var alles för idag. Var rädda om er själva och varandra. Peace out!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. haha... det såg jag inte ens... Märks ju att dina besök här har influerat... :o) Fast allt annat än det jag ick nöjet att bevista i lördags är bara bleka kopior. Lite bluff och båg faktiskt... Kram!

      Radera