Powered By Blogger

fredag 21 september 2012

Ska, ska inte?... Har ni Campadrat något?

Gissar på att ni inte har missat Odd Molly på Campadre denna morgon… Det höll dock jag på att göra, hade helt glömt bort . Till jag lyckades forcera mig in i mailen… Inte mycket som väckte habegär till liv hos mig. Alls faktiskt. Förutom: 

Foto: campadre.se

Multi anglaise LTD blouse, vintage dark grey. Som jag har jagat som en tok i perioder. Fick tag på den kortare varianten för ett tag sedan men den var helt fel på mig… Denna har jag i vitt och vet funkar. Men tvekar ändå, ska, ska inte?...  Så det får bli dagens stora fråga… :o) Har ni Campadrat något? Kram!

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Jeansklänningen blev jag sugen på men den var slut vid 10 min över 7.
    Annars ska jag bringa reda i min befintliga garderob, se vad som ska vara kvar, vad som ska lämna och vad som behöver komplettera.
    egentligen behöver jag bara en svart klassisk kappa och ett par svarta byxor, inget mer.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Det blev en clinch scarf!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Vaknade nu och konstaterade att jag inte missat något som jag ville ha; det känns skönt. =)
    Med tanke på att jag glömde kolla innan jag somnade.

    SvaraRadera
  4. Jeg har ikke bestilt noget.
    Synes modellerne er for dårlige - og for dyre ;)

    Kram og god weekend :)

    SvaraRadera
  5. Clinch scarf missade jag, slut när jag var inne så grattis till den Titti.
    Och Kram till er allihop!

    SvaraRadera