Powered By Blogger

fredag 21 september 2012

Dagens - som när allt har vaknat på fel sida


Inte ett dugg nöjd med min stass, känner mig bonnig. Fast det är en sån dag idag, när allt liksom mest känns som det har vaknat på fel sida. Så i hopp om att vända det läget beger jag mig ut på stan en sväng. En ärenderond som kanske även blir någon skobutikstur, ett tattoostudiobesök, lite bilder att Instagramma, något nerslag i klädsfären. Sådana viktigheter... Så over and out för nu! Och Take care!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Känner igen mig! Min dag vaknade också på fel sida. Det är synd om oss! :-) Isa

    SvaraRadera
  2. Hoppas det vände! min dag är fortfarande en sån där mindra bra dag. Jag hoppas på morgondagen istället!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev bättre. Men hela veckan har varit skit så jag inväntar nästa... Genom att spendera söndagen i sängen för säkerhet skull liksom. :o) Kram!

      Radera
  3. Måste vara en sån dag helt enkelt!
    Fast jag hann ju inte ens gå och lägga mig innan jag var sur.
    Det går över tills imorgon - apselut! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja de hade gått över igår, för oss båda. Bra! :o) Kram!

      Radera
  4. Den koftan är inte alls bonnig!!!! ;) klem och jag dricker vin och äter äpplekaka med vispgrädde. Himmalagad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte koftan, JAG var bonnig... så det hade nog inte spelat roll vad jag än fått på mig, en sån dag bara... Himmalagad is bäst! Kram!

      Radera