Powered By Blogger

måndag 10 september 2012

En ovanligt bra sådan

Slapp och slö i överkant. Godis och onyttigheter till förbannelse. Idag fick jag nog. Det får bli, åtminstone ett par, lite mer uppstyrda dagar här nu. Så jag inledde därför veckanmed att knata till gymet klockan 06.30 i morse. Inte det minsta pigg, inte ett dugg peppad. Som definitivt synes.


Men! Jag gjorde det… Och jag sopar jante under mattan och säger att jag faktiskt är stolt över mig själv för det. :o) Måndag. Veckans värsta deppdag för en arbetslös usling som mig, men inte denna dag. För framför mig ligger en vecka fullspäckad med frilansjournalistik. Och på lördag ett litet bloggevent. Bland annat. Måndag. En ovanligt bra sådan. Så nu kör vi. :o) Kram!

5 kommentarer:

  1. Den här veckan gör vi bra! Eller hur?
    Duktig du är som var i gymmet i ottan.
    kramis!

    SvaraRadera
  2. Du kämpar på som bara den du och det kommer löna sig. Låter som du har en spännande vecka framför dig. Kramis

    SvaraRadera
  3. Du är duktig, tro aldrig annat. Du är min stora förebild när det gäller vikt och kropp, så jag kämpar på:) Träning hjälper så otroligt mycket, på bara några kilon har volangerna krympt med 9 cm:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken motivation! Du är SÅ duktig!
    Själv kravlade jag ur sängen vid den tiden och tyckte synd om mig själv ända tills jag fått i mig en balja kaffe...
    Kram

    SvaraRadera