Powered By Blogger

onsdag 26 september 2012

Mollyprovning i Köpenhamn: dressar & jackor



Bolivar dress, white 1499:- Storlek 0.


Impulse short dress, dark indigo 1799:- Storlek 1.


Feeling short dress, dark orange 1599:- Storlek 1.



Ladylike dress, cognac 2999:- Storlek 1.



Ladylike midi dress, orange 3399:- Storlek 1.


Hurrah jean jacket, almost black 1799:- Storlek 2.





Mercedario rugs long jacket, dark ruby 2599:- Storlek 1 (sista bilden stl 2). 

Undrar ni något om plaggen så är det bara att fråga. Helst här i kommentarsfältet eftersom min mail och jag inte drar helt jämt… Jag är 168 cm lång, om ni vill ha ett hum om hur långa saker är, har fått den frågan tidigare nämligen. Provningen gjordes i Odd Mollybutiken i Köpenhamn men priserna här är i svenska kronor (har plockat dem från Odd Mollys egen webbutik). Det var nog alles… nä förresten, fler bilder, av mig i några av dessa plagg och bilder på henne i det hon provade loss på finns hos Lingon. I inlägget HÄR. Hon har dessutom lyckats betydligt bättre med ljuset än vad jag fixade… Gokväll!

8 kommentarer:

  1. Du är verkligen jättefin i allt! Blev det något köp?
    kram! Anna

    SvaraRadera
  2. Ååååå förbaskat - du är snygg i allt och nu fick jag massor av idéer. Du är helt skitjättesnygg i den långa oranga!!! Och tack för allt jobb du lagt ner - många timmar där.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh vad mycket snyggt och du är fin i allt:).
    Påminner lite om mailet du fick av mig. Väntar på svar;)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Hej :) jag har kärat ner mig i egotrip short wrap cardigan ;) MEN jag undrar om den kliar? Lite kli pallar jag med men inte för mycket ;) tack för fin provning :) /Tyra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite kli kanske men inte så mycket. Däremot är den ganska stor i storlek och jag själv skulle gå ner en om jag köper den.
      Hoppas att det är okej att jag hoppar in och svara här..!
      <3

      Radera
    2. Tack för svaret! nu är en Egotrip short wrap cardigan i silky pink på väg til mig :) /Tyra

      Radera
  5. Så fin du är på provningsbilderna, jag ska minsann ta ett BBpass i morgonförmiddag för du är min idål!
    Impulse short dress och den fina kappan tycker jag var i toppen här. :)
    Massa kramar och hälsningar!

    SvaraRadera
  6. Mamma mia vad mycket fint du provat. Kappan var en otippad snyggis tycker jag. Hur kul som helst att få se alla dessa plagg på dig.
    Kram

    SvaraRadera