Powered By Blogger

måndag 3 september 2012

Dagens - som börjar ana varför

Inga säljplagg har blivit plåtade, inga jobb sökta, ingen träning har blivit utförd. Allt går i sengångartakt och skallen dunkar på. Jag börjar ana varför jag inte dricker särskilt ofta, längre. Bakis är inget kul, inget bra, vill inte ha... För det var knappt jag ens orkade masa mig genom parken under vovvenad. Ja ni ser ju själva hur illa det är ställt, syns som det känns, liksom... 


Vit blus – Sack´s, sjal – Odd Molly Tri me shawl, jeans – Please, armymönstrade pjus – ingen aning om märke, men de är i alla fall uråldriga. Kram för nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Ja fy det kan jag tänka mig.. Här räcker det med sömnbrist för att däcka nu för tiden..Kram och pigga på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde skriva att du ser fin ut trots hangover :)

      Radera
  2. Det är inte synd om dig på en fläck. ;) och jag är säker på att du tyckte det var värt det också! Storklem från solen och nu smäller det snart!!! 20.00

    SvaraRadera
  3. Ja, fy vad dåligt man mår dagen efter!
    Hoppas du piggnat till nu... Kram

    SvaraRadera
  4. Usch för baksmälla! Resorb och chips brukar vara bra mot sånt:) Kram

    SvaraRadera
  5. Tack söta ni! NU först börjar tanten bli kvitt baksmällan... Tog sin lilla tid och en hel massa blandgodis... :o) Kram!

    SvaraRadera