Powered By Blogger

tisdag 11 september 2012

Vad säger ni om dejt med dragshow?


Jag såg den på stan och fick en idé. Planschen med att Champagne Safari är på gång med ännu en ny show. Ett årligt återkommande fenomen i min byhåla. Dragshow när den är som bäst. Faktiskt. De är grymma. Bäst i södra Sverige enligt självaste After Dark, så pass bra pratar vi alltså.
Idén då? Helt enkelt vad ni säger om en dejt, eller träff eller vad man nu vill kalla det, med supé och deras show. Ni kan läsa mer HÄR. Om någon känner att det skulle vara något så hojta så styr jag upp.
Annars då? Jorå, det märks att jag inte är helt van med en sjutusen massa tider att passa på en och samma dag. Har snurrat som en tok och till sist knappt vetat vem jag pratat med och varför. Men det blir nog bra till sist. Nu matlagning. Sedan tv och troligast slockna framför den. Tjing för idag! Och var rädda om er!

2 kommentarer: