Powered By Blogger

söndag 23 september 2012

Om konsten att tok-Instagramma en stendöd dag

Inledde dagen med varm choklad och dator i sängen, tänkte stanna där resten av dan. Blundade för dammråttor och stök, bojkottade tvätthögen och disken hamnade under lödder, för syns inte, finns inte… Det enda så kallat vettiga jag tog mig för vara att plåta lite Mollysar som kommer att landa på Tradera under kvällen. Men! Så var det ju det här faktumet att man blir hungrig. Och att två av de fyrbenta vill vovvenada, så då blev det till att kasta på sig någonslags stass och inta den riktigt obehagliga höstkylan istället... och för att lite förtränga den så gav jag mig i kast med att idiotplåta. Och Instagramma... som synes:









Fint och fult, mest fult, föll offer. För konsten i det här fallet var mer åt dårhållet och mindre åt någonslags estetisk perfektion (som alltid när jag tar bilder i och för sig)… Allt medan pizzeria Bomb, ja den heter så… på riktigt, fick den stora äran att färdigställa vår söndagssupé. Och jag måste bara säga att pizza med pommes och vitlöksdressing är gott. Galet gott! Så vet ni det!... Kram för idag!

7 kommentarer:

  1. Gillar dina bildinlägg skarpt!!! Fast jag hoppas att du räknar tantblusarna som fula. Sorry annars!
    Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja absolut fula, anskrämligt fula... Sorry till er andra som kanske inte håller med. :o) Kram!

      Radera
  2. Jamen det var ju precis den sidenklänningen jag menade.
    Men inte Tradera nu; jag är pank... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast det är ingen klänning, det är tunikan, den med gardinfransar nertill. Kram!

      Radera
    2. Fast! Jag är ju dock inte helt inne på att sälja klänningen, om det är samma vi menar... ;o)

      Radera
    3. Det är lugnt, det lär dröja innan jag kan köpa en.
      Du kan låna ut den där i februari annars ;)

      Radera