Powered By Blogger

torsdag 13 september 2012

Dagens - som mest ser streck


Dagens: skinnjacka i powder - Odd Molly, orange blus - Spira, sjal - Odd Molly (har glömt namnet på den), jeans - Please.

Flackar och far för att samla in mina intervjuer. Hinner knappt se nånting, det mesta är streck som far förbi, för i sådan fart går det (i alla fall om man överdriver en smula...). Fast en stund var jag dock tvungen att stanna upp. Titta. Och det när jag kom till veckans riktigt positiva överraskning - BYoung. Superschyssta kläder och attiraljer. Har några bilder på Instagram därifrån, visar en annan gång här för nu har det blivit hög tid för nästa anhalt... Take care därute! Kram på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du har inte lust att sälja den jackan? Om det är dem med fransarna på ryggen så vill jag köpa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den med fransar men jag har INGEN lust att sälja den. Alls faktiskt. Hoppas du hittar en någon annanstans. Kram!

      Radera