Powered By Blogger

tisdag 18 september 2012

Dagens - istället för täcket över huvudet

Jag fick klart allt kring uppdraget. Tillbaka i arbetslöshetens klor slog utmattningen till med ett hejdundrande besök. Ville mest bara dra täcket över huvudet och vakna en annan dag. Men! Paket att posta, och ett att hämta också för den delen, en skalle som behövde luftrensas och ett ekande kylskåp tvingade istället ut mig i regnet. Och när jag då ändå knatade runt i butiksmiljö...


... och när nu Ica ändå råkar befinna sig snudd på bredvid Zebra, som har Mollysar, och som precis fått in höstens utbud... Ja då fick det bli lite provning också. Återkommer med den. Nu käk. Hoppas ni har en bra kväll därute! Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Schysst att du är klar med jobbet och jag har ett förslag. Vi rymmer! Från hösten och hela skiten och blir pirater ett slag. Bloggpirater och solen får skina minsann hela tiden och kostcirkeln bör endast bestå av choklad.
    Tycker jag... :)
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... Chokladdoppade bloggpirater... Jag är absolut på! ;o) Kram!

      Radera