Powered By Blogger

söndag 16 september 2012

Massa Tack till er…

… som har bjudit i auktionen och därmed är med och skänker pengar till katterna hos Ronneby Hittekatter! Helen har gjort en snabb sammanräkning och runt 3800:- är vad de kommer att få. Bra tycker jag! 
Jag har uppdaterat alla bud, så de namn som står under respektive auktion nu är de som har vunnit. Ni hittar dem om ni klickar HÄR. Om du är en av dem så skicka ett mail till oddjosanne@gmail.com med din adress och med vilken/vilka auktioner du vunnit.
Jag svarar på det med vilket kontonummer pengarna ska till. När vi ser inbetalningen, som du märker med auktionsnummer och vilken blogg du vunnit i, så får den som ska skicka det du vunnit din adress och vinsten kommer per post.
Min förhoppning är att svara på era mail så fort jag bara hinner. Men! Eftersom jag har såväl en mail som en Internetuookoppling som inet är helt med på noterna att fungera så kan det dröja lite. Så ni vet. Ha en fortsatt skön söndag och än en gång TACK!


4 kommentarer:

  1. Superduper av dig och Helen som dragit igång auktionen. Massa kred till er! Jag mailar imorgon! Kramar

    SvaraRadera
  2. Bra där! Klem och go´natt! Sötnötar till katter måste tilläggas också :)

    SvaraRadera
  3. Ahhhh bra pengar till kissarna=)))
    En behjärtansvärd insatts av dig och Helen som orkar dra runt detta<3<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  4. Tack brudar! MEN! Utan er hade det inte blivit någon auktion så tack som tusan!!! Kram!

    SvaraRadera