Powered By Blogger

torsdag 20 september 2012

Dagens - som trodde det var ett skämt


Jag trodde först att det var ett skämt. Att alla leder, muskler och senor i kroppen skriker av smärta och utmattning. Mest utmattning. Men det är nog attan på allvar. Kanske någonslags infektion som har rantat in i min kropp utan invitation... Ska försöka bota det med pajbak nu, så dags att plocka fram hemmafrutalangerna och mysdressen. Som ställföreträdare då jag saknar glassigt förkläde... Tjing för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. måste du ha den snygga scarfen på alla bilder nu??!!! AVIS. Klem och krya på sig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju den bara för att reta dig fattar du väl... så absolut måste jag det...;o) Kram!

      Radera
  2. Låter hur mysigt som helst. Själv smiter jag ifrån lite tidgare idag för att unna mig en ansiktsbehandling. Den är jag minsann värd!Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är du absolut! Och det skulle jag också behöva... så tack för tipset. Och hoppas det var riktigt supernajs. Kram!

      Radera
  3. Hoppas du känner dig bättre snart!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Kram! Jenny

    SvaraRadera