Powered By Blogger

fredag 14 september 2012

Jag hakar på utmaningen…

… hos Lingon. Den att visa upp mig här i hemmahasarstass. Så here we go: 


Huvudkap för att det råkade bli så men säkert undermedvetet för att bespara er det allra värsta, jorå brillor på sniskan och ostyrig punkfrilla ÄR värre… Uppvikta byxor för att jag trillar in i väggar hela tiden annars eftersom de är för långa. Gigantstora tröjor eftersom det är oslagbart najs att lulla runt i. Vilket jag gör nu, ännu en dag med tusen ting på attgöralista och meganoll struktur i sikte… Tjing!

4 kommentarer:

  1. Jag ser absolut inte bättre ut i mina tights, linne som inte täcker rumpan och myströja. Fast är man hemma får man se ut så. :p Särskilt om man har en klyddande mage på det. :/ Nu ska jag sippa lite mer te och hoppas jag mår bättre i helgen för under denna MÅSTE vi packa. När vi väl flyttat kanske vi kan ses! :) Kramis

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det ser ut och mjukt. Hemmastassar är det mjukaste som finns!

    SvaraRadera
  3. underbart mysigt :-) älskar att såsa runt i myskläder hemma :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Mysigt är bäst! Snygga är vi ju i alla fall, oavsett vilken stass vi har på oss, eller hur brudar... :o) Kram på er!

    SvaraRadera