Powered By Blogger

lördag 22 september 2012

Dagens - som inte riktigt kan förstå

Jag tycker att jag ser avspänd och mycket naturlig ut när jag står där framför spegeln och ägnar mig åt det viktiga att dokumentera dagens stass. Så därför kan jag aldrig riktig förstå varför det uppenbarar sig ett stelbent pucko i mobilens kamerarulle. Efteråt. Och alltid. Så även idag alltså...


Fast hinner inte analysera i ämnet, inte just nu i alla fall, för just nu väntar utflykt. See you! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Ha´t så kul och hälsa. Klem

    SvaraRadera
  2. Välkommen i klubben! Varför ser jag aldrig så där snygg, avslappnad och fin ut som jag tror.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... visst är det skumt. Och förbannat taskigt... :o) Kram!

      Radera
  3. Såntdär är konstigt...
    Ev naturliga bilder från idag tar jag gärna del av. ;)
    //H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dunderkonstigt! Och naturligt superdåliga bilder är nu utkastade, som du kanske redan sett. :o) Kram!

      Radera
  4. You are not alone...
    För att inte tala om alla stela fåniga leenden, märkligt....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... jag ser dock mest jävligt sur ut, och då försöker jag ändå le... herregud hur hade jag sett ut annars, garanterat lite åt yxmördarhållet... :o) kram!

      Radera