Powered By Blogger

söndag 16 september 2012

Glöm inte – auktionen avslutas idag…

… prick klockan 18.00! Bara bud fram till det exakta klockslaget kommer att räknas. Direkt därefter uppdaterar jag med de högsta buden, om det dimper in fler i slutminutrarna vill säga, och när det är klart så kommer det ett nytt inlägg om hur vinnarna ska gå till väga med betalning och hur de sedan kommer att få sakerna.


Det finns fortfarande saker som inte har några bud, både HÄR och hos HELEN. Och det är såklart absolut tillåtet att buda över, faktiskt även på de bud jag lagt hos Helen… :o) 
Fram till klockan 18.00 kommer jag att försöka häcka här vid datorn så mycket jag bara kan för att uppdatera bud så fort som möjligt. Men eftersom bland annat vovvar ska rastas och mat ska inhandlas så kan jag inte garantera att jag uppdaterar på stört. Okej? Inväntar inte svar på det frågetecknet utan säger helt kallt att då kör vi på det. :o) Önskar er en riktigt bra söndag. Take care. Kram!

1 kommentar: