Powered By Blogger

lördag 1 september 2012

Träningsdagens & sängen istället för Göteborg


Må skit men ändå gå iväg för att träna. Tänka att antingen gör det mig kärnfrisk på kuppen eller så hamnar jag i koma. Resultat: mittemellan, som i vare sig bättre eller sämre. Men ändå kass nog för att inse att sängläge är det enda rätta. Istället för Göteborg dit mr Make & Co. har begett sig på tur för att hänga på tatueringsmässa. Jag ville egentligen mest med i hopp om att äntligen få en chans till en fika med en väldigt fin människa som bor där, fast det vet hon inte om eftersom resan blev faktum först igårkväll och jag kände mig långt ifrån tipptopp redan då. Så jag ville inte hojta om det inte skulle bli. Och jag intalar mig att hon ändå inte skulle kunna, eller vilja för den delen… för det är ändå med en smula ånger som jag ligger här och tycker synd om mig. Jag är bra på det, tycka synd om, faktiskt grymt bra… Men nu ska jag försöka skoja till mitt trista sängliggande framför tv´n med ett glas vin... Hoppas ni har en bra kväll därute! 

6 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig! Var försiktig med träning om du är sjuk! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. hej,
    letar efter ett par mörka please jeans stl.S till vettig peng ; )) tacksam för hjälp, malin
    damsholt@home.se

    SvaraRadera
  3. Synd att det inte blev nåt fika av men du gjorde nog rätt som valde sängen i stället. Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Krya på dig och synd att det inte blev någon resa. :(
    Men kanske det blir fler tillfällen?
    Om det är någon tröst så har jag urtråkigt här hemma. :)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Åh söta du! Klart att jag hade velat och sett till att kunna! Vad tråkigt att du är dålig. Är inte i högform jag heller så då kanske vi är det när vi lyckat ses på riktigt :) Själv har jag inte varit utanför Gbg i sommar och inte i Hbg heller, har inte pratat med min far på ett halvår minst... Krya på dig nu! Kramar <3

    SvaraRadera
  6. TackTack!!!
    Ska kolla med mörka Please stl S. Hojtar om jag hittar.
    Kram på er!

    SvaraRadera