Powered By Blogger

tisdag 25 september 2012

Det blev en dag i Köpenhamn...

... en riktigt najsig dag. Som vädret var snäll mot och mina klackskor mot mig, nix inga nya utan de redan beprövade, men som ibland får för sig att de vill göra sig lite väl mycket påminda.
En dag med Lingonsällskap, megaprovning i Mollymecka och hämta-andanfika på uteservering. En dag som stämplades av när det blir som man önskat, velat, hoppats. En dag i storstadsluft som har kryddats av funderingar, om sådant som varför folk läser ens blogg, om alla de många plaggen man vill ha, klurigheter att dryfta som rör de något lite större frågorna och ett varv i en butik med söta saker.


Så nu vet ni vad som till viss del kommer att landa i bildterrorinlägg här lite senare. När jag klivit av båten jag sitter på nu, knallat hem, lagat någonslags mat, traskat vovvar, kanske även styrt undan disken, dundrat igång datorn... Kram till dess!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Vad mysigt med en dag i köpenhamn med finaste Lingonet :) ska bli kul att se vad ni provat :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot bildterror :) Och visst är det skönt att träffa goda vänner och lufta sig lite. Kramar

    SvaraRadera
  3. Låter som ni haft en fin dag!
    Jag ser fram emot uppdateringar om den :-) Kram!

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för idag söta! Jag sitter här och ler och gäspar om vartannat. Sängen nu.
    kramar!

    SvaraRadera