Powered By Blogger

torsdag 6 september 2012

I provrummet med sju plagg från Hunky Dory

Rubriken har redan sagt det som behöver sägas. Och så mycket mer text blir det inte heller. Jo kanske att jag utförde denna provning hos TamTam i Helsingborg. Riktigt najs butik med mycket Hunky Dory, Costummade och annat superfint. Men! Eftersom jag är in till döden trött och har lite annat jag måste få gjort så tänkte jag som så att jag kastar bara ut plaggen med namn och pris, thats it, och så får ni fråga om det är något ni vill veta. Okej? Då kör vi:     



Aline jersey tank, union jack print 799:- Storlek XS



Union jack boat T, union jack print 899:- Storlek S 




Splat square jersey, multi paint splash 999:- Storlek S



Cottonwood blouse, pure white 1499:- Storlek S




Emery blouse, silver 1499:- Storlek S



Edgy fetale fleece top, black 999:- Storlek S



Chelsea knit, black 1399:- Storlek S.

Konstruktiva kommentarer vad ni tycker är ytterst välkomna. Att jag ser för jävlig ut vet jag redan så det kan ni bespara er tiden från att skriva… Gonatt för idag!

9 kommentarer:

  1. Dom tre översta föll jag för! Linnet var svincoolt! Och topen med vingarna på ryggen.....
    Om jag inte taxfreeshoppar för mycket så kanske....Kram och god natt!

    SvaraRadera
  2. Alltså de är helt fantastiskt snygga allihop. Är sååå sugen på Union Jack boat T. Sjukt snygg och asgrym på dig. Har redan Emery blouse och löv it. Lite lustigt för jag tänkte faktiskt när jag köpte den att den skulle passa asbra på dig och tänk, det gjorde den. Du är supersnygg i den. Ja, allihop förstås men den var extra extra :)

    Tack för jättefin provning

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Alltså nr 1 och nr 2 var hur snygga som helst!
    Du passar kanon i dom!
    Mvh V

    SvaraRadera
  4. Du är superfin i alla topparna! Den vita Cottonwood, tycker jag dock är något för hög i halsen. Jag gillar också den blusen som Vivvi har. Den med tofsarna. Riktigt fin!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Du är jättefin !!!
    Ha en underbar fredag. Kram från Annika

    SvaraRadera
  6. Jättekul att få se plaggen på dig. Chelsea knit blev jag rikig sugen på.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vet inte om det är febern eller nåt men jag är verkligen aptrött på kläder. =)
    Även om de är snygga.

    SvaraRadera
  8. Jag tycker att linnet passade dig suveränt, känns som din stil. Och så gillade jag den sista tröjan. Mycket snygg.Gillade fallet runt ringningen.

    SvaraRadera
  9. Tack som fan! Alltid skitkul att höra era åsikter! Kram!

    SvaraRadera