Powered By Blogger

tisdag 25 september 2012

Hur ska man kunna välja liksom?

Idag fortsätter operation julstädning, dock med avbrott för en grej jag inte kan få ur skallen, nämligen att hitta någonslags höstpjux att slippa förfrysa fötterna i. Jacka får bli nästa del i köldekiperingen, en sak i taget så inte skallen får överslag.
Jag lyckades hitta ett par skor jag gillade när jag var ute på stadsspaning i fredags. Tvekar dock på grund av att de är belagda med klack av det något högre slaget... Så nu kör jag ett nytt varv i webbutikerna innan de verkliga öppnar. Galet svårt är det, för galet många finns det.


Dessa från scorett.se. Hur ska man kunna välja liksom?... Men irl-provning är ett krav eftersom jag trots allt lärt mig läxan av de otaliga par webshoppade som ligger oanvända och sorgsna längst in i en garderob...
Och eftersom jag inte är ett dugg roligare än så här så lär fortsättning följa i ämnet... Ha en bra dag därute! Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Fast klack är fint och kvinnligt! Jag gillade de röda här på bilden så jag ska ta mig en närmre kik på dom. K

    SvaraRadera
  2. Galet svårt, och man vet inte förens man använt dom på riktigt om man trivs i dom (därav skoberget...)

    SvaraRadera
  3. Vääääldigt svårt ja....!:)
    Vad DUKTIG du är som röjer såååå! Bra!

    Stor kram!
    Adela

    SvaraRadera