Powered By Blogger

onsdag 26 september 2012

Mollyprovning i Köpenhamn: stickade tröjor & koftor


Patchwork jumper, mid grey melange 3299:- Storlek 1.



Silky knit jumper, silky powder 2699:- Storlek 1.


Twistme jumper, ruby 1999:- Storlek 1.


Ladylike cardigan, orange 1999:- Storlek 1. 


Egotrip short wrap cardigan, dark grey 1699:- Storlek 1. 


Egotrip short wrap cardigan, multi 1699:- Storlek 1.



Egotrip scarf cardigan, multi 2499:- Storlek 1.


Sugar hood, sapphire 1199:- Storlek 1.

FORTSÄTTNING FÖLJER I INLÄGGET HÄR UNDER

8 kommentarer:

  1. Helt galet snygg kvinna och tröjor. ;) En av varje tack! Kramis

    SvaraRadera
  2. Du borde verkligen få spons av Odd Molly för vilken grymt bra reklam du gör! Du är otroligt snygg i allt och det lär sälja för dem!
    Johanna (som jobbar på reklambyrå)

    SvaraRadera
  3. Ego short wrap Cardigan i Dark grey är du bussnygg i tycker jag!! Fanns fler som var fina förstås..fast jag är inte helt överförtjust i höst/vinter kollektionen i år. Fråga mig inte varför...kan bero på jag inte haft möjlighet överhuvudtaget att klämma, känna, prova. Brukar ju bli annorlunda känsla då...så är många tröjor o koftor extremt korta! Naturligtvis dom jag hade kunnat tänka mig, hmm.
    Tack för din provning!
    Kram

    SvaraRadera
  4. SNYGG! I ALLT! Var det något plagg som fick följa med dig hem?

    SvaraRadera
  5. Åh för den där Silky knit! Egotripen också! Och fan vad läcker du är i den där orange långklänningen! Ja i allt förresten! Kram

    SvaraRadera
  6. Väldigt snygga tröjor allihop, gillar dem bäst men helt onödiga priser, tycker knappast det är rimligt, men patchwork tröjan hade jag inte tackat nej till. Du är givetvis snygg i allihop! Klem

    SvaraRadera
  7. Oioioi! Så mye fint! Herregud.. Jeg vil ha patchwork jumper, silky knit'en og ladylike dress i cognac. Du er fin i alt!
    Klem og takk for en super prøvning!

    SvaraRadera