Powered By Blogger

onsdag 28 november 2012

Att plötsligt vara tillbaka i februari

I lördags råkade det ju firarlanda en ny IPhone 4S i min omsorg. Inte en sekund för tidigt egentligen eftersom min gamla trotjänare sedan två år nu har så mycket krämpor att det bara lär handla om dagar innan den dör. Men! Jag har ändå dragit mig för att byta ut den mot den nya. 
Det av den enda anledningen att alla mina tidigare telefonbyten alltid har dragit med sig en sjuhelsikes massa strul. Men igår tog jag modet till mig och lät mr Make föra över alla mina pryttlar och doningar från gammal lur till ny. Eller rättare sagt; tanken var så, men såklart blev det inte så. För hur mycket som helst for upp i rymden, eller var det nu blev av... Så! Plötsligt är jag tillbaka i februari igen. 
Allt efter det är nämligen spårlöst borta... Telefonnummer, sms, bilder, appar... BlogPress likaså men som synes lyckades jag få in det igen, med mycket våld visserligen... Så! Allt det här svamlandet är egentligen inget annat än en test för att känna av funktionen av denna återinstallerade bloggattiralj. Och för att testet ska vara hundraprocentigt utförd så krävs det en bild också, så den kommer här:


Katter som inte är helt nöjda med det stressiga morgonstöket som pågår i boningen numera... Fast nu är jag i skolan. Dags för lektion. Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Samma här, alltid strul med att byta telefon. Jag blev också av med en massa saker sist och lyckades inte få tillbaka allt. Hoppas du har bättre tur!
    Kram! Ingela

    SvaraRadera