Powered By Blogger

lördag 10 november 2012

Nya bekantskaper & på väg söderöver

Kettlebells och TRX. Nya bekantskaper för mig. Som jag mött denna morgon. Nya tortyrredskap... För jag lyckades träna mig såväl svimnära som riktigt kräkfärdig under PT-gruppasset. Fast satan vad kul det var! Därav min äckligt självgoda uppsyn på vägen hem.




Nu sitter jag dock nyduschad, vanligdagsklädd och lite smått adrenalinpåfylld och förväntansglad på ett tåg på väg söderöver. Till den skånska storbyen, till Mollyträff. Vilket betyder att rapporter kommer att dimpa in här lite senare... Take care därute, ha en bra dag & Peace out för nu!

- Posted using BlogPress from iPhone

4 kommentarer:

  1. Ha det så kul...wish I was there.....hälsa ALLA
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja synd att det här landet är så galet långt... Men nån gång ska vi väl få till det igen så att säga. :o) Kram!

      Radera
  2. Vad duktig du är! Jag är grymt imponerad (säger latmasken här från soffan... suck)!
    Hoppas ni har en kul dag! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! jag är ju lite galen som tycker det är kul att träna. Men ändå smiter jag ifrån ganska ofta jag också. Soffan är ju trots allt skönare. :o) Kram!

      Radera