Powered By Blogger

söndag 4 november 2012

Klart jag kan visa men inte med någon egen

Jag fick frågan om jag kan visa pjuxen i närbild, de som tydligen har blivit mitt stora samtalsämne här idag. Jeffrey Campbell Brit 2. Och det kan jag absolut. Men eftersom jag inte har några egentagna bilder på dem och det är för mörkt för att kunna få till någon där de ens syns så får det blir en produktbild istället:


Eftersom jag upplevde de paren i samma skafthöljd som jag har provat irl som alldeles för vida och slafsiga runt benen så tänkte jag att det kunde vara kanon med ett par man kan reglera lite själv. Med hjälp av remmarna. Och så var det. Så ni vet. Om ni undrar och kanske tycker detsamma. Typ… Kram & take care!

5 kommentarer:

  1. TACK!!! De är ju jättefina! Bra med remmarna också, så jag kommer att köpa samma. Tack för att du orkade visa! /Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ag kan verkligen rekommendera dem. Kram!

      Radera
  2. Skitsnygga! Och smart med remmarna, jag gillar inte heller "slafs" runt benen;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får bryt på slafs. Har dock kommit på att jag nog får göra något hål till så ja kan dra in remmarna lite mer, det var liiite antydan till slafs och inte ens liiiite är okej tycker jag... Kram!

      Radera