Powered By Blogger

måndag 26 november 2012

Vill ni ha lika skitsnygga armar som mig?...

… I så fall ska ni investera i senaste numret av Femina. Det där med kombinationen mig och skitsnygga är ett skämt men faktum är att en av ”mina” superfenomenalt braiga instruktörer på ”mitt” gym tipsar om just träning som främjar snygga armar i den tidningen.


Enkla schyssta övningar att göra hemma. Vilket genast triggade igång mitt dåliga samvete, för att träningen har blivit så brutalt undanskuffad och fetförträngd under allt för många veckor… Men! Dumt att hålla på att ondgöra sig över sig själv för det, gjort är gjort liksom. Och dessutom hinner jag inte ens tänka på träning just exakt nu. För just exakt snart har jag en utbildning att stämpla in på. Första dagen i skolan. Lite spännande… Hoppas ni får en bra dag därute. Tjing för nu!

6 kommentarer:

  1. Lycka till säger jag med!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en kul och spännande dag i skolan!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig och hoppas dagen går bra. Tack för tipset om tidigen. Mina armar behöver sig verkligen en omgång. Kramis

    SvaraRadera
  4. Härligt med första skoldagen! Ska bli spännande att höra hur det var! Kramar till dig

    SvaraRadera