Powered By Blogger

tisdag 6 november 2012

Som jag trots tråkvarning terrar er med här och nu

När hundarna är borta härjar katterna runt i sängen. Och hundarna har varit borta idag, i dubbel bemärkelse rent av. För de har varit på djursjukhuset, där de varit nersövda för att ta bort tandsten. Och ett par lösa tänder var rök också. Och det är med den, oflashiga och mest rätt menlösa bakgrunden som mina dagsaktuella Instagrambilder kom till. Som jag trots tråkvarning terrar er med här och nu. Tjing!





4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det "bara" var tänder. Jag såg bilderna på Instagram och undrade. Hoppas de mår bra nu, kan ju dröja innan smärtan efter ingreppet försvinner. K

    SvaraRadera
  2. Ååh stackars små hundar! De ser inte helt glada ut... Hoppas de har piggnat till! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att se mitt gamla jobb! Saknar det vädans ibland.
    Däckade hundar ser det ut som. Tur vi vet att de piggar på sig.

    SvaraRadera
  4. Godmorgon hjärtat!
    Nä men stackars lilla Freja o Ajax då..! Dra ut tänder är ju aldrig kul, vare sig på människor eller djur. De ser ju lite tagna ut där dom ligger tryggt i husses knä..små liven! Hoppas dom är som vanligt idag igen! Själv har jag vaknat stup i kvarten m vrålande värk efter gårdagen, trots jag har mitt m-plåster o tabletter. Helt galet hur mkt sämre jag blivit, blev ledsen igår kväll när jag insåg hur kass min kropp är. Du vet en så enkel sak som klä av sig o duscha för att kränga på sig baddräkt, var hemsk. Likadant efter badet, de andra i omklädningsrummet (gamlingar) undrade nog vad jag skrek om lite då o då..pinsamt! Hoppas koppen blir bättre på lång sikt, o då menar jag låååång sikt.
    Kram

    SvaraRadera