Powered By Blogger

fredag 30 november 2012

Fyra adventer måste ju bli fyra presenter

Ni har väl inte missat att ni har chansen att bli ägare till ett superfint doftljus som Tofsar & Ting bjuder på. Den presentutdelningen hittar ni HÄR. Men eftersom det ”bara” handlar om två doftljus och det finns fyra adventer så svingar jag fram två gåvor till. Armband från Unica. Skänkta av fina butiken Factory Malmö. Dessa:


Armband med mörkbruna kulor och turkos peacemärke


Armband med vita kulor och orange stjärna 

För att ha chansen att lägga beslag på ett av dem gör du så här:

1. Gilla Factory på Facebook, klicka HÄR så kommer du direkt dit. Eller anmäl dig till deras nyhetsbrev, vilket du gör på deras hemsida.

2. Skriv en kommentar i kommentarsfältet och berätta vilket av armbanden du helst skulle vilja ha. Och vilket av varumärkena på Factory som du gillar mest. 

Du har på dig fram till klockan 18.00 på söndag, 2 december. Vinnarna presenteras sedan här under kvällen eller dagen efter. Lycka till! Tjing!!

18 kommentarer:

  1. Johoo! Nå liker jeg factory på FB. Jeg vil gjerne vinne det lyse armbåndet med orange stjerne. Det er så fiiint!! Og favorittmerke? Hva tror du? :)
    Odd Molly såklart!
    Klem og takk for fin konkurranse.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar armbandet med det turkosa peacemärket bäst :-)
    Favomärket just nu hos Factory är Hunky Dory. Deras höst/vinterkollektion har denna gången varit och är helt enormt grym.
    Ha en fin helg Josanne!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det bruna med det turkosa peacemärket är tjusigt är tycker jag :):). Det absoluta favvomärket är Hunkydory!!!

    En trevlig fredagkväll önskar jag dig!

    SvaraRadera
  4. Det bruna med det turkosa peacemärket är tjusigt är tycker jag :):). Det absoluta favvomärket är Hunkydory!!!

    En trevlig fredagkväll önskar jag dig!

    SvaraRadera
  5. Gillar det med piiiiiismärket bäst och på Factory maison & scotch, har precis upptäckt att de har skitsnygga kläder. Klem å go natt

    SvaraRadera
  6. Turkos är favoritfärgen och fred vill jag självklart ha, så valet blir fina armbandet med peacemärke. :) Jag gillar Odd Molly bäst.

    Tack för en inspirerande och härligt personlig blogg! Jag läser ofta, men är tyvärr dålig på att kommentera. Trevlig helg! /Erika

    SvaraRadera
  7. har anmält mig till Factorys nyhetsbrev eftersom jag inte har FB...
    Tycker om Odd Molly upptill OCH Please nertill i deras märken=))
    ÄLSKAR Unicas smycken...båda armbanden är ju fina meeeen det vita där med orange stjärna är ju riktigt läckert, fint till jul med en orange Lovely Knit;=)))

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  8. Ännu fler fina tävlingar. Jippie! Har gillat på FB och även om jag älskar turkos (och fred dåra) så får jag nog hoppas på det ljusa armbandet, för de färgerna har jag enorm brist på och stjärnan var ju så söt! Och måste ju säga OM då förstås, fast de där Charlotte Bonde örhängena var ju så läckra så det vete sjutton om jag inte måste tipsa tomten om dem!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag prenumererar på nyhetsbrevet och önskar mig stjärnan! Jag gillar flera av factorys fina märken men säger Odd Molly! Kram!

    SvaraRadera
  10. Jag gillar på FB o önskar mig armbandet med blått! Mitt absoluta favoritmärke är Odd Molly, så även hos Factory:)

    Trevlig helg önskar Monica

    SvaraRadera
  11. 1. Gillar redan på FB :-)

    2. Jag önskar mig armbandet med peacemärket! Märket jag gillar mest hos Factory är Please.

    SvaraRadera
  12. 1. Jag gillar redan på FB
    2. Jag önskar mig armbandet med vita kulor och orange hjärta för det har jag tittat på flera gånger men varit för snål/fattig för att köpa _:o)
    Favoritmärke hos Factory får bli två eftersom jag omöjligt kan välja bara ett av dem: Odd Molly och Please.
    Kram!
    Johanna

    SvaraRadera
  13. Så fina armband! Jag har gillat och favoritmärket är Odd Molly. Skulle jag ha turen att vinna så skulle bli så glad för armbandet med turkosa peacemärket.
    Kram Kati (stickanu@hotmail.com)

    SvaraRadera
  14. Hej hade helt missat dina fina tävlingar, men nu är jag anmäld till nyhetsbrevet, jag gillar för stunden Hunky dory bäst och skulle gärna gärna vilja vinna armbandet med peacemärket
    Trevlig advent!
    Linda R

    SvaraRadera
  15. Hej Du!

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet!
    HerreGud. bara ett märke... Men ok då. Just nu har jag snöat in på Maison Scotch. Älskar deras kläder!

    Jag tror att det turkosa skulle vara fint till mig!

    kram på dig!

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Mitt favoritmärke pendlar mellan Hunky Dory och Odd Molly. För tillfället är det dock Hunky Dory.
    Älskar deras mysiga koftor...
    Har jag tur så vill jag gärna ha armbandet med stjärnan. Jättefint!

    Med vänlig hälsning,
    Heléne

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Vilken rolig idé du har med adventspresenter! Jag gillade armbandet med den röda stjärnan. Passar just nu och känns lite juligt. Mina favoritmärken hos Factory är Odd Molly och Hunky Dory. Om jag måste välja just idag är det nog HD om du frågar i morrn är det säkert OM för de är lika underbara. Jag gillar Factory på FB.

    Hoppas du får en fin första advent!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  18. Gillar på FB och får nyhetsbrev.
    Jag gillade skarpt armbandet med stjärnan.

    Mitt favvomärke hos factory får jag nog säga är Odd Molly.

    Hälsn
    Ulrica

    SvaraRadera