Powered By Blogger

torsdag 15 november 2012

Kan det betyda detsamma som fulbrunt?


Har man inget annat att vara nervös för, eller om man kanske har något att vara ännu mer nervös för, så är lösningen att färga håret. Alltid samma smått bisarra oroskänsla i kroppen varje gång jag utsätter mig för detta. För sjukligt nog är jag mer nervös för att få ny kulör på knoppen än vad jag är för att tatuera mig… För övrigt är jag nog ganska normal, tror jag… 
Återkommer med resultat, vare sig jag vill eller ej… Varm mahogny är i alla fall färgen som strax är på väg att smetas in i mitt risiga burr… Hmm, kan det betyda detsamma som fulbrunt månntro?… Tjing för nu! Och take care därute!

4 kommentarer:

  1. Fulbrunt?! Finns det nån färg som heter så;) Svårt att säga med bara namn på färgen, hade du siffror vore det lättare. Då vet jag vilka nyanser det är i och vilken mörkhetsgrad det är också. Blir säkert bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Det blir säkert jättefint :) Fin Spiraprovning också! Blev sugen på den nedersta men ska försöka hålla mig :)) Kramar

    SvaraRadera
  3. Tror säkert det blir bra!
    Själv är jag ju en sån fegis så jag kör på samma och frissan får komma hit och fixa. =)

    SvaraRadera
  4. Det blir nog bra ska du se...
    Kram

    SvaraRadera